Er begint zich zo langzamerhand een herkenbaar patroon te onwikkelen, waarbij kort na het ontwikkelen van een nieuw vaccin er opeens een nieuwe dreiging ontstaat.En zo vliegt de angstporno ons wederom om de oren, maar helaas werkt dat steeds minder goed.
Er is op dit moment sprake van een ebola uitbraak in Afrika en op zich is dat niets bijzonders want dat gebeurt op gezette tijden, maar het volgende is wel heel opmerkelijk.
Want al die nooit bewezen virussen hebben altijd varianten die altijd meer besmettelijk zijn dan hun voorgangers en gelukkig voor de mensheid kan de farmaceutische industrie in de toekomst kijken.
Want in januari van dit jaar begon Moderna met de ontwikkeling van een vaccin, gericht precies op die ebola variant die op dit moment voor problemen zorgt in Afrika.
Toevalligerwijze is ook engnek Gates wederom betrokken bij de ontwikkeling van dit vaccin.
Bill Gates' vaccin kartel CEPI gaf Moderna en de Universiteit van Oxford 26,7 miljoen dollar om in januari 2026 Bundibugyo Ebola mRNA- en virale vectorvaccins te ontwikkelen.
MODERNA BEGAN DEVELOPING A BUNDIBUGYO EBOLA mRNA “VACCINE” JUST 4 MONTHS BEFORE WHO DECLARED A GLOBAL EMERGENCY
— Nicolas Hulscher, MPH (@NicHulscher) May 18, 2026
Bill Gates' vaccine cartel CEPI gave Moderna and University of Oxford $26.7 MILLION to develop Bundibugyo Ebola mRNA and viral vector shots in January 2026. pic.twitter.com/xg1vBXRQFE
Het enige dat er dan nog nodig is, is om ervoor te zorgen dat er voldoende angstporno wordt verspreid. En sinds corona weten we dat ze dat als geen ander kunnen.

Verder schrijft de Telegraaf onder andere:
Ook Artsen zonder Grenzen bereidt een grootschalige noodhulpoperatie voor. De organisatie bevestigt dat de uitbraak zich uitbreidt en de grens met Oeganda heeft bereikt. „Het grote aantal besmettingen en sterfgevallen in korte tijd is zeer zorgwekkend,” zegt noodhulpcoördinator Trish Newport. „In Ituri is de toegang tot zorg al beperkt en is sprake van onveiligheid.”
Ondertussen proberen autoriteiten de controle te herwinnen. Behandelcentra zijn opgezet in Bunia en dichter bij het epicentrum rond Mongwalu. De WHO heeft beschermingsmateriaal ingevlogen om zorgpersoneel te beschermen. Extra medische teams worden ingezet om besmettingen op te sporen en patiënten te isoleren.
De poging om de wereldbevolking bang te maken met het hantavirus is jammerlijk mislukt, dus nu spelen ze hun volgende troefkaart en dat is ebola.
Maar ook hier zal niemand met normaal werkende hersenen intrappen en wie weet luidt dat wel het einde in van de WHO en bovenal Gates.


