rsz airpodsWat gebeurt er als je draadloze oortjes uit de doos haalt en ze vlak bij een stralingsmeter houdt?

Wat er gebeurt is dat alle rode alarmlichten gaan knipperen en vervolgens plaatsen mensen deze oortjes tegen hun hersenen.



Draadloze oortjes zijn nog steeds razend populair en maar weinigen beseffen het grote gevaar. Een gevaar dat duidelijk wordt uit onderstaande videoclip.

Cece Doucette heeft zojuist de gevaren van draadloze oordopjes gedemonstreerd:

"We willen op deze meter in het groen staan."

"Ik ga je laten zien wat er gebeurt als ik deze doos met oordopjes open."

"We komen direct in het gebied van knipperende rode lichten in—zo slecht als het maar kan."

"We willen op 10 [microwatt] of minder zitten."

"Als ik ze uit de doos haal ... net zoals we het direct bij de hersenen zouden plaatsen ... in de doos was het net iets minder dan 200.000."

"Deze enkele oordopje deed mijn meter uitslaan tot 3,18 miljoen microwatt."

"We willen onder de 10 blijven."

"Niet 10.000—10."

"We hebben een hele generatie die deze oordopjes tegen hun hersenen houdt."

"Sommigen van hen vallen waarschijnlijk 's nachts met hen in slaap wanneer hun lichamen cellulaire reparatie en regeneratie nodig hebben."
Het enige verschil tussen magnetrons en draadloze oortjes is dat de ene voedsel verwarmt terwijl de andere naast je hersenen zit... de hele dag lang.
Bovenstaande registreert niet bij mensen, want ze voelen niets en die oortjes werken prima.

En toch kunnen mensen ook letterlijk ziek worden van straling zoals we hebben gezien tijdens de nep coronapandemie. Dit, omdat straling een onmisbaar elelement was bij het creëren van die nep pandemie.

We hebben de ene nepcoronapandemie gehad en zijn nu in rap tempo op weg naar een volgende nep pandemie.

Ook nu zullen mensen weer ziek worden en ook nu zal een virus wederom de schuld krijgen, net zoals dat gebeurde met de nep coronapandemie.

Er was natuurlijk geen virus en er zal ook nooit een virus bestaan, simpelweg omdat dit een uitvinding is van de Rockefellers

Natuurlijk kan en zal de bevolking ziek gemaakt worden door de beruchte mRMA 'vaccinaties', maar er is nog een onmisbaar element in dit alles.

En dat element is straling, oftewel 5G zoals dat werd uitgerold precies op het moment dat de nep coronapandemie plaats vond.

Hierna staat een video die ongeveer elf minuten duurt en in die video wordt haarfijn uitgelegd en ook aangetoond door documenten en beelden van het Amerikaanse leger dat er geen twijfel mogelijk is.

In de clip kan je een Amerikaanse luchtmachtofficier zien die in 2011 uitlegt dat de gevolgen van straling zoals die wordt gebruikt met wifi en dergelijke bijwerkingen kan veroorzaken die lijken op die van een heftige griep. Met daaraan gekoppeld een dodelijke vermoeidheid. Met andere woorden, daar heb je covid en long-covid. Een andere bijwerking uit die rapporten is het verlies van het reukvermogen. Ook iets dat men associeerde met covid.

De bijwerkingen van 5G zullen misschien het meest heftig zijn geweest op het moment dat dit werd geïntroduceerd, simpelweg omdat het kwam als een schok voor het lichaam.

Het lichaam reageert daarop door het aanmaken van wat men exosomen noemt. Deze exosomen worden door de PCR test geregistreerd als een besmetting met het coronavirus. Hierover verderop meer.

De nanobots in de mRNA vaccins, in combinatie met de grafeenoxide reageren op de straling en maken de ziekteverschijnselen alleen nog maar erger.

Feit is echter dat onderzoeken van het Amerikaanse leger uit het verleden ondubbelzinnig aantonen dat straling zoals 5G dodelijke bijwerkingen kunnen veroorzaken, variërend van kanker tot hartaanvallen.

De originele documenten zijn ook in de clip te zien en dit toont aan dat ze al tientallen jaren weten dat straling allerlei heftige ziektes zal veroorzaken bij de mens.

De maker van de video, Ron Johnson, heeft ook een boek geschreven over de genocide die plaats vindt door middel van straling. Het boek heet Transhuman Genocide.

Zo zegt Johnson onder andere:

Het gaat allemaal over de agenda om mensen te doden met deze technologie, omdat dit nu hun ding is. Ze willen niet alleen van je af door middel van 'vaccins'. Ze schakelen mensen uit met deze ‘Death Towers’ (zendmasten) en in principe kunnen lage concentraties hartaanvallen, beroertes, kanker en dergelijke veroorzaken.

En het is in principe niet op te sporen. Ze kunnen het gewoon blijven ontkennen omdat ze het bewijs begraven, doodzwijgen en censureren. Het is een regelrechte schande.

Tekst loopt door na de video.
 

Je speelt dan ook letterlijk met je gezondheid en je leven als je helemaal niets doet om de enorme schadelijke effecten van straling tegen te gaan.

Gebruik om te beginnen nooit meer draadloze airpods en als je oortjes wil gebruiken, neem dan die met een draadje. Zorg dat je thuis ook weer gewoon ouderwetse kabels gebruikt om je computer te verbinden met internet.

Wij ontvangen ook positieve berichten van lezers die een polarizer hebben aangeschaft om zichzelf of hun leefomgeving te beschermen tegen straling. De meest zichtbare resultaten zijn te zien bij dieren, maar ook mensen rapporteren dat ze zich beter voelen. Aan de andere kan zijn er ook mensen die zeggen zelf niets te voelen, maar die het wel merken aan het gedrag van hun huisdier.

Ook mensen die een zogenaamde Dual Earth Frequency Generator hebben aangeschaft melden positieve resultaten zoals de volgende:

Na aanschaf van een polarizer om te dragen en voor het huis en een dual Earth Frequency Generator in december even een update. Op een plaats in de woonkamer waar het onprettig voelde is nu één favoriete plekje geworden. Het EFG apparaat heeft bij ons de bijnaam knorren- knop of grumpy-button gekregen omdat we merken dat er minder irritaties werden ervaren als het apparaat aan staat. Het is ongelooflijk maar je merkt niet dat het werkt, maar wel als het niet is. Als je ergens anders bent( zonder EFG) merk je pas het verschil. Vandaar nu de aanschaf van een tweede om mee te nemen. Een heel tevreden klant dus. Wel een klein nadeel van de EFG dat deze zichzelf na ongeveer 24 uur uitzet. Dit heb je niet altijd direct in de gaten. Maar het feit dat je het merkt bevestigt dat het werkt.

Tot zover een lezer.

Hoe dan ook, alles wat je kunt doen om het gevaar van de onzichtbare straling te verminderen zal mee helpen om je beschermen en minder kwetsbaar te maken voor de levensgevaarlijke straling.